Зміст
- Молитви щоденні
- Вечірня
- Мале повечір'я
- Тропарі на повечір'ї
- Канон до Ісуса Найсолодшого
- Подячний канон до Пресвятої Богородиці
- Канон до Пресвятої Богородиці
- Канон до Ангела Охоронителя
- Канон Безплотним Силам
- Канон до Іоана Предтечі
- Канон покаянний
- Канон Одигітрії
- Канон святим апостолам
- Канон свт. Миколаю Чудотворцю
- Канон Чесному і Животворчому Хресту
- Канон всім святим
- Канон померлим
- Молитви вечірні
- Молитви ранішні
- Правило від осквернення
- Полуношниця повсякденна
- Полуношниця суботня
- Полуношниця недільна
- Канон Пресвятій і Животворчій Тройці
- Рання відправа
- Час перший
- Час третій
- Час шостий
- Час дев'ятий
- Зображальні
- Канон пасхальний
- Часи на Святу Пасху
- Послідування до Святого Причастя
- Молитви перед Святим Причастям
- Молитви після Святого Причастя
- Чин як співати псалми
- Правило до Святого Причастя
- Читання кондаків на часах і на обітниці протягом тижня
- Повчання про молитовне правило
- Від редакції
- Зміст
Книга - «Каноник» призначена для щоденного здійснення келійного (домашнього) молитовного правила, а також для підготовки кліриків до здійснення богослужіння і для мирян, що готуються до причащання Святих Тайн.
Книга для читання келійних молитов містить витяги із книг, які використовуються при богослужінні в храмі. У традиції Православної Церкви для домашнього правила використаються наступні книги: Акафістник, Каноник, Молитвослов, Часослов, Правильник, Слідованна Псалтир. Ці книги мають багато спільного, тому що містять, здебільшого, ті ж молитви.
Дана книга включає все коло добового богослужіння. Його послідовність така: 9-й час, вечерня, мале повечір’я (куди включаються денні канони і акафісти), молитви вечірні, полунощниця, ранкові молитви, утреня, 1-й, 3-й, 6-й час, обітниця.
Якщо клірик ранком буде звершувати Божественну літургію, а ввечері він не був на вечірнім богослужінні, то він може підготуватися до Літургії по цій книзі.
Починається читання правила ввечері з 9-го часу, потім читається вечерня, мале повечір’я з канонами (порядок читання зазначений на стор..........) і акафістами (у монастирях звичайно канони і акафісти читаються в храмі на повечір’ї), потім мале повечір’я закінчується, читається утреня і 1-й час. На вечерні і утрені клірик вичитує також світильничні, і ранкові молитви по служебнику. Потім читається правило до Святого Причащання.
«Каноник» відповідає всім вимогам книги для здійснення келійного правила і для готування до причащання Святих Тайн.