Оскільки чотири частини світу, в якому ми мешкаємо, чотири головних вітри й оскільки Церква розсіяна по всій землі, а стовп і утвердження Церкви є Євангеліє та Дух життя, то належить мати чотири нетлінних стовпи, які живлять людей. Отже, зрозуміло, що Слово, Яке возсідає на Херувимах, все влаштовує і все наповнює, відкрившись людям, дало нам Євангеліє в чотирьох видах, але надихнуте одним Духом. Давид, молячись про Його явлення, говорить: “Ти, що сидиш на Херувимах, явися” (Пс.79.2). Адже, херувими мають чотири обличчя й вони є образом діяльності Сина Божого.” Перша тварина, – мовиться, подібна до лева” (Апок. 4.7(ав.) й символізує Його дієвість, володарювання і царську владу; “друга подібна до вола” й символізує Його священнодію та священичу гідність; “третя мала обличчя людини”, що зображає Його пришестя у світ в образі людини; “четверта подібна летячому орлу” й вказує на рух Духа, який перебуває над Церквою. Отже, Євангелії відповідають тому, на чому возсідає Ісус Христос. Одне з них розповідає про Його споконвічне, дійсне і славне народження від Отця, кажучи: “На початку було Слово, і Слово було у Бога, Бог було Слово. Усе через Нього повстало й  нічого без Нього не повстало” (Ін. 1.1 – 3 (ав.). Тому Євангеліє, за своїм характером, сповнене достовірністю. Євангелія Луки, (священичий характер) починається з розповіді про священника Захарія, який приносить Богові жертву. Адже, вже був готовий вгодований телець, який мав бути закладеним заради знайдення молодшого сина. Матфій звіщає Його людське народження, кажучи: “Родовід Ісуса Христа, Сина Давида, Сина Авраама” (Мт.1.1 (ав.) та “Народження Ісуса Христа було так” (Мф. 1.18 (ав.). Це Євангеліє змальовує Його людську природу, тому в Євангелії Він зображається смиренною та лагідною людиною. Марк починає своє Євангеліє з пророчого Духа, який приходить до людей з Небес: “Початок Євангелії, як написано у пророка Ісаї (Мк. 1.1)… він подає стислу розповідь, оскільки така природа пророчого Духа… . Тварини відповідають образу дії Сина Божого; з ними також узгоджується характер Євангелій (III.II.8)” 20.

Євангелії від Матфія, Марка й Луки співпадають за змістом і тому   називаються “синоптичними”20.

_________________
20  “Ранние отцы Церкви”, Брюссель, изд-во “Жизнь с Богом”, 1988, с.657-659
21  Синопсис – (грець.) перекладений в одному загальному  змісті