Проте, дошкульний критик зауважить, що розбіжності в Євангеліях виявляються не лише у фоні викладу, і що вони (навіть лексичні), на його думку, заперечують Богонадхненність авторів. Помилковість такого міркування походить з нерозуміння сутності Богонадхнення. Адже, євангелисти писали не під диктування. Святий Дух не позбавляв їх індивідуальності, а навпаки – зміцняв їхні духовні сили й сприяв кращому відтворенню в пам’яті слів та дій Христа. Щодо так званих “розбіжностей”, то вони зникають з поглибленим вивченням євангельських текстів та єврейського етносу. Оскільки Матфій писав Євангелію для євреїв, то для нього було важливим довести, що Ісус Христос, як належить (згідно Писання) Мих.5.1-2)27 Месії, походить від Авраама і Давида. Саме тому, він починає родовід з Авраама і закінчує Йосипом (Мф.1.1-17). Виникає питання, чому подається родовід Йосипа, а не Діви Марії. Це пояснюється Законом Мойсея, за яким чоловік міг бути лише з того   коліна, племені та роду, що й жінка. Св. ап. Лука хотів сповістити, що Ісус Христос належить всьому людству і тому починає родово з Йосипа, а закінчує Адамом (Лк.3.23-38). Існує думка, що з цією метою28 св. ап. Матфій згадує в родоводі жінок, які були язичницями і грішницями. Однак цим “розбіжності” не обмежуються:

  1. За Матфієм, Йосип походить від Давида через Соломона; за Лукою, – від Давида через Нафана, іншого сина Вірсавії.
  2. За Матфієм, – від Зоровавеля через його сина Авіуда, за Лукою, – від Зоровавеля, через іншого його сина, Рисая.
  3. Матфій батьком Йосипа називає Якова, а Лука, – Ілія.
  4. Матфій батьком Салафіїля вважає Ієхонію, а Лука, – Нірія.
_________________
27 Прор. Михей (Мих. 5.1) говорить, що Месія має народитися в Вифлеємі. Тому під час перепису Йосип та Марія, як такі, що походять з дому і роду Давида, прийшли в “місто Давидове, що зветься Вифлеєм” (Лк.2.4)
28 Еп. Аверкий  “Руководство к изучению Священнаго Писания Новаго Завета”, ч.І, с.14