ставши подібним до людини; і подобою ставши, як людина». Також, не змінюючи Божества у людськість, ані людськості у Божество, але, залишаючись правдивим Богом, прийняв на себе повну людськість і Божество з’єднав із людськістю в єдиній Божій особі Своїй ціло й повно, дві природи із властивостями своїми утримавши, отже – правдивий є Бог, правдива і людина, про що явно навчає святий апостол Павло: «Безсумнівно, велика це таємниця благочестя: Хто в тілі з’явився».

Запитання

Чого по-друге навчає той артикул?

Відповідь

Навчає, що Христос із собою людськості з неба не приніс, але за сприянням Духа Святого прийняв із Пречистої Богородиці Діви Марії під час архангельського Благовіщен­ня, як сказала Пречиста Діва: «Я ж Господня раба: нехай буде мені згідно з словом твоїм». На той час в утробі Пре­чистої Діви досконале Божество Сина Божого з повною людськістю з’єдналося, і так Діва зачала Сина Божого від Бога Отця, відповідно Божества передвіки народженого, Бога